دانلود آهنگ ضربان معکوس محسن یگانه رگ خواب
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

متن شعر: ضربان معکوس

تنها اميد من که نا اميده
اميده من دوباره ته کشيده
لحظه به لحظه فکر نا اميدي
اين لحظات امونم و بريده

اون که مي گفت با دستاي دل من
از قفس بي کسي آزاد شد
چي شد که با گريه ي من شاد شد
با شبنم اشک من آغاز شد

از وقتي رفت يه روز خوش نديدم
خواستم دلم يه گوشه اي بميره
خسته شدم چه انتظار سختي
يکي بياد جون من و بگيره

قلب من از تپيدنش خسته شد
نبضم با ضربه هاي معکوس مرد
قلب من از خستگي خوابش گرفت
اين دل نا اميد و مايوس مرد

شايد صداي زخميه دل من
مرحم زخم هاي دل تو باشه
شايد که قصه ي جدايي من
نزاره هيشکي از کسي جداشه

دانلود آهنگ ضربان معکوس محسن یگانه رگ خواب حجم 3.18 مگابایت فرمت MP3 کیفیت 128 کیلوبایت لینک مستقیم





:: موضوعات مرتبط: ترانه های خواننده دوست داشتنی محسن یگانه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ضربان معکوس محسن یگانه رگ خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 / 8 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: